Welcome Guest ( Log In | Register )

Help | Search | Members | Calendar | Impressum

hello...I'm new! :), self introduction
« Next Oldest | Next Newest » Track this topic | Email this topic | Print this topic
matchesyou
Posted: 03.02. 2008, 08:45

Newbie

Group: Member
Member No.: 589

Hi...I'm just new to this site and I'd like to introduce myself! smile.gif
My names jojie, im from sweden and im 22 years old.
I'm currently on my first term at the International Academy of Film and Television (IAFT) .
I initially took journalism in college but got frustrated with sitting in class doing exercises after exercises.
I wanted to create something tangible and substantial. One Google search led me to IAFT and the rest is history. Now im in the process of editing my own film.
A film that I wrote, I directed, and produced. I'd like to meet people in this forum who share the same passion for filmmaking as me. It would be great to share ideas and discuss about anything and everything. smile.gif

Ulrik [flatCOIN]
Posted: 05.02. 2008, 00:02

Martial-Arts-Master

Group: German-Kungfu Team
Member No.: 17

hey there .. cool to have you here. I hope that you ll be able to start some interesting discussions, but sadly it seems as if this forum is more or less dead or at least VERY few people are posting here lately (for the last few months).

anyway .. its never wrong to at least try it smile.gif

--------------------
It's like I'm assisting suicide. Hate not me, hate your weakness! (Iori Yagami)

user posted image

junge-kampfmaus
Posted: 07.07. 2010, 22:15

Newbie

Group: Member
Member No.: 673

Oh, wir stellen uns hier alle vor. Ich bin auch neu w00t.gif . Dann mache ich gleich mal "kampfsporttechnisch" weiter. Los geht`s: Ich habe schon einige Kampfsportarten ausprobiert. In chronologischer Reihenfolge: Karate, Judo, Muay Thai, Taekwon-Do, Jiu-Jitsu, Krav Maga, Kickboxen und Boxen. Ich bin also eine richtige "Multidiletantin", wie man sehen kann. smile.gif
Inzwischen habe ich mich aber für Taekwon-Do, Kickboxen und das Boxen entschieden. Zumal ich auch finde, dass sich diese drei Dinge gut ergänzen. Krav Maga ist übrigens ein israelisches SV-System und nicht etwa der türkische Ausdruck für "Krass Macker" wink.gif .
Dem Krav Maga bleibe ich auch weiterhin verbunden, da ich es als sehr offenes System mit offenen Menschen erlebt habe, was mir sehr gut gefällt. Meines Studiums wegen, kann ich es zur Zeit leider nicht ausüben. Aktuell konzentriere ich mich sehr stark auf das Kickboxen.

Im Bereich des Martial-Arts-Film bin ich nicht wirklich bewandert. Von daher werde ich die meisten meiner Beiträge eher in den "reinen" Kampfsportbereichen des Forums schreiben. Meinen Weg hierher habe ich gefunden, weil mir die oft beleidigende Diskussions(un)kultur in anderen Foren nicht gefällt. Aus dem Grund ist mir ein "kleines, aber feines" Forum ganz recht.
Auf hoffentlich interessante Gespräche.

Liebe Grüße,
die "junge-kampfmaus"

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
2 replies since 03.02. 2008, 08:45 Track this topic | Email this topic | Print this topic

<< Back to Off Topic